2 Mayıs 2020 Cumartesi

Nasıl Gidiyor Hayat!

Herkese yeniden merhabaaa! (Özlemişim bu girişi) 


Nasılsınız, nasıl gidiyor hayat? Sanırım bu Corona virüsü ile mücadele ettiğimiz günlerde hepimiz bir şeylerin değerini anladık, özlemini duyduk. Ya da hayatımızdaki fazlalıkları fark ettik. Instagram hesabımı kapattım mesela, geri dönmeyi de düşünmüyorum. Ve ilk defa yokluğunu hissetmedim instagramın.


Aman yine mi dışarı çıkıyoruz  dediğim zamanlar için kendimden utandım, meğer ne büyük bir lüksmüşdışarı çıkabilmek özgürce, . Keşke şu an Kuşadasında olsam mesela, geçen seneki gibi Eylül'ün mama saati, uyku saati, huysuzluk  yapıyor demeyip anın tadını çıkarırdım. Hep böyle değil miyim zaten ben, o anın tadını çıkaramayıp sonradan özleyen..
Kendimi bir filmin içinde gibi hissediyorum virüsün en başından beri. Bana gelecek olursak iyiyim işte. 2 senedir bloğuma uğramamışım, nasıl da özlemişim. Yazmak bana hep iyi gelmiştir, yazmayı bir şeyler paylaşmayı çok özlediğimi farkettim ben de bu günlerde. Sanki yazarsam, paylaşırsam içimdeki bu mutsuzluk, yorgunluk akıp gidecek. 
Hayat benim için hala aynı devam ediyor. Önceden yaşım ilerledikçe düşüncelerim değişecek, büyüyünce her şeyi doğru yaparız, her şeyin cevabını biliriz zannederdim. Ama öyle olmuyormuş o işler. 28 yaşındayım evet olgunlaştım ama çok da değişmedim. Hala aynı yolda yürüyorum :) Hayatıma katılan bir yol arkadaşım ile birlikte. Günlerim onunla geçiyor, minnoşum 2 yaşına geldi bile zaman ne hızlı akıp gidiyor. Buraya en son hamilelik haberimi yazmak için girmişim. 
Hâlâ blog yazan, okuyan  kaldı mı? Kaldıysa bir el sallasın selam göndersin. Ben yeniden bir şeyler yazmak,paylaşmak istiyorum. Her konudan bir şeyler,eskisi gibi sadece kozmetik değil.
Hepinize yeniden merhaba o hâlde:)
Kendinize çoook iyi bakın.

2 yorum:

  1. Iyımış bende 29 aynı yaslardayız.. zaman akıp gıdıyor. bende evdeyım oruc yemek dersler muzık dızı gecıyor işde. ne olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verimli geçiyor o zaman sizinki :)) Ben de Netflix'e sardım dizi, film derken geçiyor zaman. Boş zamanımda almanca çalışsam daha iyi olurdu ama nerdeee.

      Sil