17 Ocak 2018 Çarşamba

Tom Ford Noir Pour Femme Edp Bayan Parfümü


Herkese yeniden merhaba! Yeni yılın ilk yazısı ile karşınızdayım. Bugün sizlere, 2017’nin son aylarında hayatıma giren, girmesiyle birlikte bütün parfümlerin önüne geçen bir kokudan bahsedeceğim, Tom Ford Noir parfümden. 



Eğer ağır kokulara tahammülünüz yoksa bu koku size göre değil baştan söyleyeyim. Koku zevki kesinlikle kişiden kişiye göre değişiyor, herkesin çok beğendiği kokuları ben genelde pek sevemiyorum bu konuda çok seçiciyim.









2017’nin Eylül ayında, eşimin “bir parfüm buldum çok ama çok güzel kokuyor utanmasam ben sıkacağım” demesiyle tanıştım. Cevap olarak “bir sürü parfümüm var ben artık tek bir kokuya sadık kalmak istiyorum elimdekileri bitirip” desem de koklar koklamaz vurulduğum bir parfüm oldu. 



Kokladığım an direkt kış mevsimine gittim. 
En sevdiğim mevsim.. Soğuk buz gibi bir hava, camda yağmur damlaları ve ben yanımda sahlep ile battaniye altında film izliyorum. İnsan hiç bir parfümü koklayınca aklına böyle şeyler gelir mi? Benim geldi, aklıma bu görüntü geldi Tom Ford Noir’i kokladığımda.
 Kesinlikle tam bir kış kokusu. Aslında ben yazlık ve kışlık diye kokuları hiç ayırmam ama bu gerçekten yaz mevsimi için çok ağır olabilir. 
Diğer Tom Ford parfümlerinde olduğu gibi meşhur acımsı kokusu var ama vanilya ile öyle güzel harmanlanmış ki sıcacık bir koku olmuş.

 Parfümün fiyatı çok yüksek, o yüzden gereğinden fazla indirimde görünce 1 tane daha aldık. Değişmeyecek kış kokumu buldum sonunda. Arada eşim de sıkıyor yalan yok :D 




Notalarını inceleyecek olursak

Üst Notalar: Mandalina Yağı, Bitter Portakal Yağı, Zencefil Ekstresi, 
Orta Notalar: Saf Gül, Yasemin Özü, Portakal Çiçeği, Hindistana Özgü Kulfi Tatlısı 
Alt Notalar: Vanilya Madagaskar, Amber, Avusturya Sandal Ağacı, Damla Sakızı Reçinesi 

Sıcacık, mis gibi kokusu var. Herkesin hoşuna gitmeyebilir ağır, acı kokuyor biraz ama tam kış kokusu. Bu parfümü mutlaka koklamanızı tavsiye ederim, eğer baharatlı şekerli oryantal kokuları seviyorsanız. Buradan parfüm tarifi yapmak çok zor aslında! Eğer koklarsanız yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın bakalım sizler de sevecek misiniz?
Sevgiler.

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Muhteşem yaaa bana göre, Sephora'da varsa kokla canım 😁

      Sil
  2. Tom Ford kokulara bayılırım ben black orchid favorimdir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim :) o parfüm bir efsane ama bana fazla acı geldi kokladığımda :D

      Sil
  3. Bakıcam bunun kokusuna, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Beni alın buralardan :( Neyse param olursa alacağım seni

    YanıtlaSil