4 Mart 2016 Cuma

CATRICE Allround Contouring Palette / CATRICE Kontür Paleti

Herkese yeniden merhaba kızlar!


Bugün sizlere Catrice markasının yeni ürünü olan, kontür paletinden bahsedeceğim. Almanya DM Markt'ta dolanırkın gözüme çarpması ile standttan kapmam bir oldu.  
Ürün tıpkı, concealer paletinin versiyonu ile aynı şekilde. Alıp almamak konusunda çok kararsız kaldım çünkü 2 tane minicik kontür rengi var ve hemen biter diye düşündüm. Ve daha sonra renkleri tam istediğim gibi olduğu için aldım dayanamayıp.





 Fotoğrafta görüldüğü üzere 5 adet renk mevcut. İlk rengi soğuk tonlu grimsi kontür rengi, ikinci rengi sıcak tonlu kontür rengi, üçüncü ve dördüncü renkler aydınlatmak için concealer  ve en sonuncu renk ise simli, krem aydınlatıcı formunda.


Ben bu ürünü en iyi şekilde uygulayabilmek için, Douglas'tan Zoeva 110 numara Face Shape fırçasını satın aldım. Yüz şekillendirme fırçası olarak geçiyor. Çok güzel bir ikili oldular bayılıyorum her ikisine de!
Alalı 1 hafta oldu ve ben abartısız elimden hiç düşürmeden hunharca kullanıyorum! Tam istediğim görüntüyü ve rengi veriyor, cok mutluyum böylesine sevdiğim bir ürün ile tanıştığım için. 1 ve 2 numarayı kontür için, 3 ve 4 numarayı göz kapağımı eşitlemek  ve far bazı olması için, 5 numarayı ise kaş altımı aydınlatmak için kullanıyorum.Aydınlatıcı olarak sevemedim, sim sim durdu.
 Çok fonksiyonlu bir ürün, ayrıca seyahatlerde de çok işe yarayacağını düşünüyorum.


Flaşlı
Fotografta en alttaki renk paletin 1. rengi

Flaşsız
Fotografta en alttaki renk paletin 1. rengi


Yapısı tam kıvamında, kremsi ama biraz katı bir kıvamda. Yayılması kolay. Kalıcılığı 3-4 saat idare ediyor. Ben hep yanında taşıdım bu ikiliyi dışarı çıktığımda, tazelemek için.
Uzun lafın kısası, ben çok nadir allık kullanırım. Bir bronzer insanı olarak bu ürüne bayıldım. Tabi ki bu benim şahsi fikrim, beğenmeyenler de olacaktir. Fiyatına göre gayet iyi bir ürün. Beni rengiyle, cok yönlülüğü ile cezbetti. Tam çantaya at çık seyahate giderken yer de kaplamaz.
Fiyatı; 3.99 Euro
Su an Türkiye'de var mı bilmiyorum ama en kisa zamanda gelir yoksa bile. Almak isteyenlere fikir olur umarım.
Sevgileeeer ♡
Herkese mutlu haftasonları ♡

12 yorum:

  1. Türkiye'ye gelse de deneyimleyebilsek😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir ürün olduğu için yoktur orada, ama gelir yakında ☺️

      Sil
  2. Böyle çok yönlü paletler çok güzel oluyor,güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bence de çok kullanışlı oluyor kurtarıcılar 🤗

      Sil
  3. Catrice kapatıcı paleti çok iyi bunu da merak ettim eminim bu da çok işlevli ve başarılıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım kapatıcı paleti gibi, başarılı ve çok işlevli artı uygun fiyatlı :)

      Sil
  4. hey dear, nice blog!!! follow4follow?
    kisses from Ukraine :-****
    maliovanka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. MErak ettigim ama hala almadigim bir palet ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim yüzün yanık gibi duruyor dedikten sonra hevesim kaçtı bu üründen :D :D Fazla kaçırmışım sanırım sürerken :D Ne demek canım rica ederim :*

      Sil
  6. Bugun aldim arkadaslar rossmandan 15tl

    YanıtlaSil