16 Temmuz 2015 Perşembe

MİM / TATİL MÜZİKLERİ



Merhabalar kızlaar. Bugün biraz kozmetikten sıyrılıp müzikli bir yazı yazayım dedim.
 Mavi Papatyacığım beni mimlemiş, ben de soruları cevapladım.


   

1.  Haziran ayında en çok dinlediğiniz müzik? 

Haziranda deli gibi bunu dinledim diyebilirim.
Kygo Firestone

2. Rock mı, jazz mı?

Rock. En sevdiğim sanatçı "Teoman" zaten. Teoman,Feridun Düzağaç vs.



3. Kitap okurken en çok hangi tür şarkılar dinlersin? 

Kitap okurken şarkı dinlemem. İki işi bir arada yapamıyorum, ya kitap ya da müzik!

4. Hangi şarkı seni huzura çağırır? 

Huzura çağırmak mı bilemedim. Ama en sevdiğim şarkı, ne zaman böyle mutsuz olsam bu şarkıyı dinlerim.



Gece melek ve bizim çocuklar *






5. Bu yaz ayını hangi şarkı ile anlatırsın?
Bunu çok düşündüm ama aklım hep ilk sorudaki şarkıya gitti. Cevabım "Kygo Firestone" oldu yine.



6. Bir sokakta yürürken hangi şarkı tempona arkadaş olur? 

Genelde bu şarkı :)
Gökcan Sanlıman - Uyku Tutmadı


Ben deeee Bade'yi veee Evrim'i mimliyorum.

Sevgiler herkese 

2 yorum:

  1. Kitap okurken ben de asla müzik dinleyemem! Mim çok keyifli olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımı veremiyorum o zaman kitaba, teşekkür ederim canım benim :*

      Sil