2 Nisan 2015 Perşembe

L'OREAL PARİS NEM KOLAJEN ANINDA BAKIM KREMİ



Herkese merhabalar.Bugünkü konuğumuz bir saç bakım ürünü. Ben saçlarımı normalde her 4-5 ayda bir kestirirdim ama ne yazık ki 1 senedir hiç kestirmiyorum uzasın diye. Düğünüm nedeni ile. Saçlarımın ucunda kızıl boya da var. O kadar mat, sönük duruyor ki beni çok rahatsız ediyor bu durum. Bir an önce kestireceğim günü bekliyorum :D




Bu ürünü de öyle çok büyük bir hevesle almamıştım. Bir kullandım, etkisine şaşırdım açıkcası. Bu kadar iyi olacağını bilmiyordum. Kokusu çok kalıcı oldu ki bu benim için bir dezavantaj. Çünkü kokusunu hiç mi hiç sevmedim hatta o kadar çok sevmedim ki bir daha sırf kokusu yüzünden almamayı bile düşünüyorum. Normalde alacağım her ürünü koklarım, ama bu ürüne alırken çok acelem vardı ve aldım çıktım watsonstan.


Yapısı normal saç kremi kıvamında. Ürünün bir eksi yönü daha, elime çok fazla miktarda ürün geliyor. Ziyan oluyor ürün. Küvette düşme faciası da yaşıyordum ürün fazla geldiği için, saçımdaki fazlalık krem küvete aktı dolayısıyla. Bebek yağı kullanırken bile böyle sorunlar hiç yaşamadım.

Özetle; bu ürün vaat ettiği konuda çok iyi. Saçlarımın ucu bile yumuşacık oldu, saçlarımı daha parlak gösterdi mat ve çatal çatal görünümü yok oldu.Kokusu saçımda çok kalıcı oldu, kokusunu beğenenler gönül rahatlığıyla kullanabilir.  Ancak kokusunu hiç mi hiç sevmedim bana göre karınca ilacı gibi kokuyor hatta karıncanın ta kendisi gibi :D Ve ürün gereğinden fazla geliyor ele. Bir daha alır mıyım böyle güzel bir başka ürün bulursam kokusu nedeni ile almam. Katlanamayacağım derecede kötü bir kokusu var bana göre.Denemek isteyenler bu ürünü her kozmetikçide,markette bulabilir. Ben watsonstan aldım,indirimdeydi.

Fiyatı: 9.90

Başka ürünlerde görüşmek üzere.






















2 yorum:

  1. Saçın güzel kokması lazım tabii, kokusundan dolayı bende almamıştım. ^^
    http://begumbas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeyen bir tek ben değilmişim demek ki, rahatladım :))

      Sil