31 Ocak 2015 Cumartesi

DOĞADAN

Kışın insanlar ikiye ayrılır; DOĞADAN içenler DOĞADAN içmeyenler.






Reklam gibi bir yazı oldu mübarek :D Ama hepsiiii benim canlarım. Benim için kış mevsiminin temsilcileri bitki çayları.Soğuk havalarda, yağmur yağdığında, kar yağdığında kahveden çok bitki çaylarına sarılırım. Kokuları bile yeter içimi ısıtmaya.









Zencefil Limon Kabuklu; Ennnnnn sevdiğim.Paket paket tükettim bu çayı.İlk ön yargı ile denemiştim,küçükken öksürüğümüz geçsin diye annemin bize ballı zencefil yedirmesinden sonra senelerce zencefiin adını bile duymak istememiştim.Ön yargıları yenmek gerekmiş gerçekten de. Çok güzel bir çay, hasta olduğunuzda da içine 1 kaşık bal atın görün faydasını.


Beyaz Çay; Bu sırf meraktan alınmış bir çay :D Beyaz çay nasıl olurmuş efendim bi'alıp deneyelim.İçinde de portakal çiçeği varmış kiii, çok severim kokusunu.Güzel bir tadı var.


Tarçın Portakallı; Tarçın ve portakal da benim için kış temsilcileri.En sevdiğim meyvedir portakal, tarçın da kokusuyla tadıyla favorim. İkisinin uyumu baya güzel olmuş çok seviyorum bu çayı.Bitirdikten sonra o bardaktaki poşet çay odayı mis gibi tarçın kokutuyor.



Ayvalı Ihlamur; Tadıyla kokusuyle güzel bir çay.


Diğer 3 çay form çayları, elmalı olan favorim. Diğer ikisi annemin favorileri ben pek içmiyorum açıkçası.



Poşet çay içmek pek tercihim değil aslında daha doğrusu hazır şeyleri tüketmeyi sevmem.Elde yapılanlar en sağlıklısı. Ama DOĞADAN'da poşet çaylar hiç öyle değil. O yüzden tek tercihim Doğadan.



Benim için kış günlerinde iyi hissettiren en iyi şey bitki çayları.Bir başka çaylarda buluşmak üzere : )










4 yorum:

  1. Bende Doğadan'ın çaylarını çok seviyorum. GFC'den ekledim ve takibe aldım bende beklerim:)
    http://glamchic-glamglow.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. bloguma da beklerim.
    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil