28 Temmuz 2014 Pazartesi

BAYRAM İNDİRİMİ

Bayram günü oturup blog yazmak isteyen bir ben varımdır heralde :D Canım o kadar çok yazmak istiyor. Geçenlerde kozmetik bölümüne bakmak için girdiğim Kompedan Mağazasında bir de ne görürüm Maybelline markasında %50 indirim vardı başka markalara bakmadan direkt maybelline'e odaklandım. En sevdiğim makyaj markası maybelline hem ekonomik hem de kaliteli.

Evet öncelikle rujlara bir göz attım. Bu aralar taktım kırmızı ruja kafamı.















3 ruj ve 2 lip gloss. Baya bi' kampanya vardı 3AL 2 ÖDE vs ama o kampanyalarda istediğim gibi renk bulamadım. Hepsinin rengine öldüm bittim. İlk 2 fotoğraf flaşsız son fotoğraf ise flaşlı. Fişi yanlışlıkla çöpe atmışım eski fişi atıyorum sanıp :( O yüzden aklımda kalanı kadar söyleyeceğim.Sol en baştan başlayalım o zaman.

535/PASSION RED : Klasik kırmızı. Bu seri mat değil biraz parlakbir yapıda. Çok sevdim, fiyatı da maybelline gibi bir marka için çok çok uygundu. 5.25 ya da 5.75 olması lazım.

590/BURGUNDY : Bu renkle resmen aşk yaşadım. Bordo tonlarını çok çok severim. En sevdiğim mevsime layık bir ruj. Sonbaharda esmer tenimle çok güzel bütünleşeceğini düşünüyorum.

745/WOODEN BROWN(color sensational serisi) : Nude tonlarından bir türlü vazgeçemiyorum, vazgeçmek de istemem bana göre makyajın en güzel tamamlayıcısı nude tonlar.Çok güzel şeftalimsi bir nude tonu. Bu ruj ötekilere göre daha az parlak yapıda. Fiyatı 11-13 TL arası bir şeydi.

Gelelim glosslara.Biri nude (715/CRYSTAL DUNE) diğeri de şeftalimsi turuncu olan (420/APRICOT FREEZE) Bunların da tanesi 5.75 ya da 5.25ti.

Rujların hepsini çok çok çok sevdim birdahaki indirimde mutlaka stok yapacağım.


COLOR TATTOO

Bu ürünü bilmeyen yoktur artık. Ben de sonunda sahip olabildim. Açıkcası indirime giren bir ürüne 18 TL vermek istemiyordum yarı fiyatını vermek varken veeee en sonunda indirimde yakalayıp kaptım. Çok çeşit renk yoktu zaten ama istediğim renk on and on bronze olandı.

Kalıcılığına gerçekten çok şaşırdım ürün resmen sizinle bütünleşiyor 2gün çıkarmasam bile durur gözümde. O kadar kalıcı, makyajımı temizlerken bile zorla çıkarıyorum. Fiyatı: 7.99

Başka ne alsam ne alsam diye bakınırken göz altı morluğuma çare olsun diye fondöten ve pudra da aldım. Aslında biraz da far bazı olarakta kullanırım diye düşündüm.Deneye deneye MAC PRO LONGWEAR'a doğru yer alıyorum :D Napayım bir kapatıcıya 70 TL vermek içimi çok acıtır.En son sitesine baktığımda  68 TLidi.Her neyse gelelim ürünlere; 


Cildime asla fondöten ve pudra kullanmıyorum, kullanmam da. Çok şükür gerek yok çünkü ve bana çok yapay geliyor yakıştıramıyorum kendime. Ürünlerin her ikisinin de fiyatı 12.99 Ordaki bayan 24 saat kalıcı ve suda çıkmıyor dedi ama bla bla bla :D inanmadım yani suda çıkmıyor dediği kısma. Gerçi bi denemek lazım.







Pudranın yapısı gayet güzel, hafif. Bendeki numara 30 (sand) Fondoten ile aynı. Beğendim ben bu ürünü bidaha alırmıyım bakalım bilmiyorum biraz daha kullanıp test etmem lazım ki ayrıca hayatımda aldığım ilk pudra ve fondöten. Göz altı kapatıcılarından bi fayda göremediğim için bir de böyle denemek istedim.




Fondotenin rengi esmer ve daha da bronzlaşmış olan tenimle çok iyi uyum sağladı, cildime herhangi bir ürün uygulamadığım için bir ton açık almaya gerek duymadım.

Genel olarak sevdim ben bu alışverişi iyi ki varsın maybelline : )

Ve son olarak nerede o eski bayramlar diyorum, artık bayram yaklaştığı zaman heyecanlanmıyorum tadı yok çünkü 90'lardaki gibi. Benim küçüklüğümde bayramlarda tüm aile bir arada olunurdu şimdi herkes orada burada tatilde.Herkese şeker tadında bayramlar.Bayramınızın en güzel şekilde geçmesi dileğiyle iyi bayramlaaar :)

0 yorum:

Yorum Gönder