Sigma Beauty Alışverişim || Sigma Black Friday || Sigma Fırça

by - Nisan 25, 2016

Herkese yeniden merhaba!



Bugün sizlere Sigma'nın sitesinden yaptığım online alışveriş maceramdan bahsedeceğim.
Sigma'dan almayı çok istediğim bir fırça vardı. Bunun için Black Friday indirimini bekliyordum. Ve nihayet beklediğim gün gelip çatınca hemen siteye girdim, siparişimi vermek için. 








Ben F40 fırçasını çok istiyordum ve de o aralar kafamı kedi dili tarzı fondöten fırçalarına takmış olduğum için bir de F60'ı ekledim sepetime. Duygu Özaslan'ın Sigma için %10 indirim kuponu vardı onu da uygulayınca baya güzel indirim oldu ücretsiz kargo ile birlikte. Siparişimi verdikten sonra beklemeye başladım. Uzunca araştırmıştım alışveriş yapmadan önce, sorun yaşayanlar var mı diye ancak hiç olumsuz yorumla karşılaşmadım. İlk olumsuz yazıyı ben yazacağım sanırım :)

27 Kasım'da vermiş olduğum siparişim benim elime 24 Mart'ta ulaştı. Tamı tamına 4 ay!
Bu süreçte neler yaşadım sizlere onu anlatayım öncelikle. 
1-2 ay içinde gelme ihtimali olduğu için ilk 2 ay sadece bekledim. Sonra baktım fırçalardan haber yok, şüphelenmeye başladım ve firmaya mail attım. Bu arada ingilizcem yok nasıl derdimi anlatacağım! Instagram'da benimle aynı sorunu yaşayan birisi daha vardı ve onunla hiç iletişimi koparmadık. Birbirimizi haberdar ettik hep. Onun sayesinde ben de derdimi anlatabildim firmaya.
İlk mailimi Şubat ayının ilk haftası attım, bana beklememi söylediler. 27 Kasım'da vermiş olduğum sipariş için Türkiye adresimi vermiştim ben. 2 ay boyunca Türkiye'de olacağım için. Nereden bilecektim gelmeyeceğini!
Fırçalarıma kavuşamadan Almanya'ya geri dönüş yaptım. Bu süreç içinde gerek internetten çeviri yaptım, gerekse Damla'ya sordum sağolsun bana çok yardımcı oldu. Sigma maillerinize mutlaka cevap veriyor ama hep aynı şeyi söylüyor; "bekleyin bekleyin bekleyin"! Yerel kargonuzla iletişime geçin, gümrüğe sorun. Ben Almanyalardan Türkiye PTT'yi arıyorum iki tanecik fırça için. Söylediğiniz her şeyi yaptım, baktım fırçalardan haber yok diyorum Sigma bana hala, bekleyin yerel kargonuzla iletişime geçin yazınca artık bende sabır falan kalmadı. Şu an bile çok sinirlendim anlatırken. En sonunda yeniden gönderim yapacaklarını söylediler ve adresimi istediler. Ben de, Türkiye'ye gelmesi uzun sürer bir şey olur vs diye korkumdan Almanya adresimi verdim. Sağ salim geldiler 10 günde. Ancak Almanya'da da gümrük sorunu çıktı. Almanya'da kozmetik alışverişi sınırı 22 Euroymuş! Adama diyorum fırçalar da mı kozmetik? Artık uğraşmak istemediğim için fazla uzatmadım ve 7 Euro gümrük parası ödedim ve aldım fırçaları. 
Ancak ben de ne heves ne sevinç vardı fırçalarıma kavuştum diye. Tüm hevesim gitti 4 ay beklemekten. Paramla rezil oldum diye bir laf var ya aynen o hesap! 2 tane fırçanın peşinden koştum ben 4 ay!

Gelelim fırçalar hakkındaki yorumlarıma; 





Sentetik kıllara sahipler. Yüzümde mucizeler yaratmadılar. F60'ı ince yapıdaki fondötenlerle, bb kremler ile uygulamak için almıştım zaten. F40 da oldukça kullanışlı, allık ve kontür uygulamasında. Ben bunların çakmalarını görünce verdiğim paraya ve emeklere çok üzüldüm! Birebir aynısını yapmışlar bakalım onlardan memnun kalacak mıyım siparişimi verdim bile!



Arkasında Made in China yazısını görünce hep bi' soğudum fırçalardan. Gider bunların da çakmasını alırdım o zaman!

Yanında hediye gelen tester ürünüm;


Yapısı taş gibi, hiç kremsi değil. Ancak rengi çok güzel!




Genel olarak söylemem gerekirse; Sentetik kıllı olmalarına rağmen fiyatları oldukça yüksek. En temel fırçalar alınabilir. Sanırım ben bir daha sipariş vermem siteden. Aslında makyaj malzemelerini çok merak ediyordum ama bir daha bu bekleme riskine giremem. Hem zaten alışveriş sınırım 22 Euro yani 1 parça bir şey anca alabiliyorum. 

Benim Sigma deneyimim böyleydi. Eğer siz de aynı sorunu yaşarsanız, firmaya sürekli mail atın, alışverişinizin peşinde koşun geri dönüş ve gönderim yapıyorlar.

Sevgiler ♡







You May Also Like

10 yorum

  1. Ucuza almayıp marka dediğimiz bir çok Çin'de üretiliyor.Daha ucuza üretip pahalıya satılıyor. Onun için üzülmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sayede öğrenmiş oldum, bundan sonraki fırça adresim Aliexpress :)

      Sil
  2. evet daha uygunları bulunabilir aynı performansta teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bulunabilir hiç bir artısı yok marka isminden başka :)

      Sil
  3. Canim gule gule kullan tum aldiklarini ama uzme kendini bence bundan sonra bence de aliexpress ten almaya devam et zira ben oyle yapiyorum yapicam da ben de sigmadan firca almistim aliexpressten birebir aynisini aldim ama malesef yanindan bile gecmiyor yumusaklik olarak sigmanin replikalarinin sadece bazilarini cok guzel yapabiliyorlar mesela su kucuk konik aydinlatici fircasi var muhtesem muhtesem otesi aliexpressten almistim elimden dusurmem masallah cok da saglam ama goz fircalari icin ayni seyi diyemem bundan sonra aliexpressten almaya devam edersin sigmadan da alisveris deneyimi yasamis oldun bundan sonra da karsilastirma firsatin olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm sen nerelerdesin özledim seni! ya gerçekten miiii ben neredeyse 10'a yakın fırça sipariş ettim Aliexpress'ten. Birebir aynı görünümleri, kıl farkı vardır belki ama ikisi de sentetik tüylü sonuçta. Yine alabileceğim bir marka olsa alırım dayanamayıp ama bir daha Sigma'ya bulaşmam sanıyorum. Ondan daha iyisi Zoeva var, illa iyi bir fırça istiyorsam Zoeva alırım. O aydınlatıcı fırçasını da aldım bakalım bekliyorum gelsin bir an önce :D

      Sil
  4. Bende kesinlikle katılıyorum fiyatlar çok pahalı bir çok muadil fırça oldugunu düşünüyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazın şeylerin muadildi yoktur fiyatına değer, ama bu fırçaların kesinlikle muadili olduğunu düşünüyorum hepsinin olmasa bile. Bakalım sipariş verdim hep göz fırçalarından memnun kalırsam orjinaline hiç gerek yok :)

      Sil
  5. Sonunda eline ulasmislar cok sevindim güle güle kullan canim benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımcımmm geç oldu güç oldu ama kavuştum :)

      Sil