28 Haziran 2017 Çarşamba

Gratis-Mac Alışverişim // Gratis indirim alışverişim




Herkese yeniden merhabaaaa!
Yaklaşık 3 hafta önce Türkiye'ye geldim memleketime. Buradan almayı düşündüğüm şeyler olduğu için yanımda pek kozmetik getirmemiştim. Gelin hep beraber neler almışım bakalım.

Bu sefer ne şanslıyım ki, Ramazan Bayramı indirimine denk geldim veee istediklerime kavuştum.



The Balm markasından almak istediğim ürünler vardı ama bir türlü alamıyordum. The Balm Almanya'da aşırı pahalı ve asla indirime girmiyor. Buradaki indirimleri görünce ordan almak ne mümkün, bekledim sabrettim ve kavuştum. Bu arada aldığım günden beri kullanıyorum hepsi hakkında ufak ufak yorumlarımı da katacağım.

The Balm markasında %40 ve Gratis karta %10 indirim vardı. Yani toplamda %50 indirim ile hepsini yarı fiyatına aldım.

Balm Shelter; Uzun süredir denemek istediğim bir üründü. Sadece Medium rengi mevcuttu ve buna rağmen satın aldım. Rengi bana birazcık koyu kalıyor ama bronzlaşınca sorun olmaz diye düşünüyorum. Çok beğendim, tam bir renkli nemlendirici. Yağlı ciltlilere tavsiye etmem. Çok hafif, ince bir yapısı var ve SPF18 olması da artısı.
İndirimli fiyatı:32.50 TL

Mary Lou Manizer; Aydınlatıcı aşkına düştükten sonra denemeyi ennn çok istediğim aydınlatıcı idi.Övüldüğü kadar varmış bayıldım tek kelime ile. 
İndirimli fiyatı:35 TL

Bahama Mama; Kozmetikte en düşkün olduğum grup kesinlikle bronzerlar. Almak için çok geç kalmışım buna da bayıldım kesinlikle. Rengi tam buğday-esmer tenlilere göre. Çok güzel tavsiye ederim.
İndirimli fiyatı:33.99 TL

Stainiac Hint and Tint; Benefit'in Benetint ürünü son zamanlarda aklıma düştü ancak malum fiyatı çok yüksek. Ben de indirime denk gelmişken bu ürünü denemek istedim. Likit yapıda dudak ve yanak ürünü. Bunu da çok beğendim allık kullanmaktan nefret eden biri olarak bu ürünü her gün yanaklarıma uygulamaktan vazgeçemiyorum. İyi ki almışım diyorum hepsini.
İndirimli fiyatı:23 TL


Renkleri harika.
 


Gelelim Wet'n Wild markasından aldıklarıma. %40 indirim vardı.

Wet'n Wild markasını çok seviyorum, uygun fiyatlı en güzel markalardan birisi. 
Şu Brulee farından tam 3 tane bitirdim ve şimdi 2 tane daha satın aldım.


3'lü far paletinin ismi "Walking On Eggshells" Harika bir palet. Renklerin birbiri ile uyumu, pigmenti, fiyatı. İndirim ile 11 küsüre satın aldım yazın beni 3 ay çok güzel idare eder.
Rujlar da harika hele ki 7.50 TL gibi bir fiyata göre mükemmel. 
Sağdaki rujun ismi; Mocha licious
Soldaki rujun ismi; Sand Storm
Wetn Wild markasının meşhur rujlarıdır bunlar zaten.



Ertesi gün Gratis'e tekrar uğradım saç bakım ürümleri için. Saçlarıma balyaj attırdığım için bu aralar yine "boyalı saçlar" için olan ürünlerene yöneldim.
L'oreal Elseve Color Şampan; Saç rengini koruyucu şampuan bakalım nasılmış henüz kullanmadım. Kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşırm.
İndirimli fiyatı: 8.75 TL

L'oreal Botanicals Sardunya Maske; Bu seri yeni çıktı ve ben çok merak ediyordum. O yüzden Sardunya parlaklık iksiri olan çeşidini seçtim. Boyalı ve mat saçlar için uygunmuş. Kullanmak için sabırsızlanıyorum.
İndirimli fiyatı; 23.90 TL

Toni&Guy Yeniden Yapılandırıcı Maske; Bu benim hayatımın ürünü. Bittiğinde Almanya'da çok aradım ama bulamadım, burda indirimde görünce hemen kaptım. Mutlaka bakmalısınız bu ürüne, şurada hakkında uzun uzun konuşmuştum. 
İndirimli fiyatı; 33.50 TL



Gratis indirimimin son parçaları; 

Maybelline Baby Lips Lip Gloss-20 Taupe With Me; Yazın gloss kullanmayı çok seviyorum ve tam benim rengim. Zaten istediğim bir üründü, görünce aldım hemen. İndirimli fiyatı; 8.75 TL

Golden Rose Matte Crayon-14 Numara; Bunları almak için Türkiye'ye gelmeyi bekliyordum dört gözle. Kasa yanında gördüm ve 14 numarayı aldım. Çok güzel bir nude. Gloss ile beraber kullanıyorum çok güzel oluyor.
İndirimli fiyatı; 10 Tl

Gratis alışverişim bu kadardı, ramazan bayramı indiriminden faydalandım. En yakın indirim Kurban Bayramı zamanında olur o zaman siz de bakabilirsiniz almak istedikleriniz varsa.


Bir de küçük bir MAC kozmetik alışverişim oldu. Bordo ruj istiyordum ama bir türlü Diva'mı yoksa Sin'mi alsam karar veremiyordum. İşte tam bu sırada çok güzel bir kampanya maili aldım.

Diva rengi ruj ile Burgundy kalemi satın aldım. İkisi birlikte 89 TL idi. 



Benim şimdilik aldıklarım bu kadar. Bütçemi daha fazla aşıp bir şeyler almak istemiyorum, aklımdakileri indirimde bulup aldığım için fazlasıyla mutluyum. 
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Sevgiler  

9 yorum:

  1. bir balm haul olmuş anlaşılan güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa aynen öyle oldu 🙈 The Balm patlaması yaşadım :D Teşekkür ederim 💞

      Sil
  2. aldıklarını güle güle kullan.....
    hepsi, çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. Memleketine hoş geldin...Ürünlerini güzel günlerde kullan inşallah.Ben sayfanı yeni keşfettim.Ve G+ ekledim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. great blog =)
    following each other?

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    YanıtlaSil