BANA NELER OLUYOR ­čî┐ || Biraz Sohbet

by - A─čustos 08, 2016


Uzuuun bir aradan sonra herkese merhaba!
Nereden ba┼člayaca─č─▒m, ne anlataca─č─▒m hi├ž bir fikrim yok. Ama bir yerden ba┼člamak laz─▒m! Yakla┼č─▒k 4-5 ayd─▒r blog yaz─▒s─▒ yazm─▒yorum. ┼×u ┼ču y├╝zden diye g├Âsterebilece─čim bir sebebim yok, hepsi benim ruh halimle ilgili.
├ľncelikle ilk sebebimden bahsetmek istiyorum, ben evlendikten sonra Almanya'ya yerle┼čtim ve T├╝rkiye'de A├ľF okuyorum. S─▒nav zamanlar─▒ T├╝rkiye'ye gidiyorum ve ailemin yan─▒nda 2 ay kal─▒yorum s─▒navlar─▒m dolay─▒s─▒yla. Yine o zamana denk gelmi┼čti ve ├žal─▒┼čmam, ba┼čarmam gereken taaaam 10 s─▒nav─▒m vard─▒! Evlenip Almanya'ya geldikten sonra yakla┼č─▒k 10 kilo ald─▒m. Klasik evlenip kilo alanlar derne─či :D ├ťzerimde stres vard─▒. Ge├žmem gereken s─▒navlar, vermem gereken kilolar.. B├Âyle stres i├žinde olunca benim elime aya─č─▒ma dolan─▒yor. Nereye el ataca─č─▒m─▒ ┼ča┼č─▒r─▒yorum. Asl─▒nda her ┼čey ├žok basit gibi g├Âr├╝nsede benim i├žin ├Âyle olmuyor.



Daha sonra s─▒navlar─▒m bitince ko┼čtur ko┼čtur bir haz─▒rlanma tela┼č─▒, akrabalarla vedala┼čma tela┼č─▒ derken Almanya'ya d├Ând├╝m. Bu arada hemen de al─▒┼čm─▒┼č─▒m Almanya'ya. ├ľzledim, bir an ├Ânce d├Ânmek istedim. "Baba evinden bir kere ├ž─▒kt─▒n m─▒ geri d├Ând├╝─č├╝nde sana dar gelir" dedikleri c├╝mle ne do─čruymu┼č. D├Ând├╝─č├╝mde Ramazan ay─▒yd─▒. Burada oru├ž baya bi' ge├ž a├ž─▒l─▒yor. Saat 22.00'da a├ž─▒yorduk orucumuzu. (T├╝rkiye saatine g├Âre 23.00) oldu─čunu g├Âz ├Ân├╝nde bulundurursak baya ge├ž. O saate kadar az a├žl─▒k krizleri ge├žirmedim :D 
Durum b├Âyle b├Âyle ilerlerken ben kozmetikten so─čudum. Bir anl─▒─č─▒na hayat─▒ sorgulad─▒m. Blo─ča yazmay─▒ b─▒rak─▒n, her hafta kozmetik marketlere gezmeye giden ben d├╝kkanlar─▒n ├Ân├╝nden ge├žesim bile gelmedi.  Yava┼č yava┼č eski hobim geri gelmeye ba┼člad─▒. 
├ľyle bir d├Ânemdeyim neden mutsuzum bilmiyorum, her ┼čey yolundayken..
Kendi iradesizli─čimden san─▒r─▒m. Kendime s├╝rekli s├Âzler veriyorum ama yapam─▒yorum.
Onu yemeyece─čim derken kendimi yemek yerken buluyorum.
Her sabah erken uyanaca─č─▒m, her g├╝n d├╝zenli y├╝r├╝y├╝┼č yapaca─č─▒m derken kendimi daha bi' uyu┼čuk halde buluyorum ve bunlar beni delirtiyor!
Ak─▒┼č─▒na b─▒rakt─▒m, e┼čimle gezdim tozdum hayattan zevk almaya ├žal─▒┼čt─▒m. Ger├žekten hayat o kadar k─▒sa ki! En ├Ânemlisi mutsuz da olsam hep ┼č├╝krettim elimdekilere. Kendimi birden bilgisayar ba┼č─▒nda buldum ve sizlerle payla┼čmak istedim. 
Kozmetik yaz─▒lar─▒na yeniden devam ­čśä S─▒navlar─▒m─▒ ba┼čarm─▒┼č─▒m notlar pek i├ž a├ž─▒c─▒ olmasa da! Son 2 s─▒nav─▒m kald─▒ ve me─čer A├ž─▒k ├ľ─čretim s─▒navlar─▒na Almanya'da da girilirmi┼č!
Arada tabi ki yorgunluklar olur, mutsuzluklar olur. ├ľnemli olan fark─▒na varabilmek hayat─▒n k─▒sa oldu─čunun.  
Yak─▒nda Almanca kursuna ba┼čl─▒yorum yeni yo─čunlu─čum ve stresim bu olur ­čśä 
Ama raz─▒y─▒m, dil bilmeden bir ├╝lkede ya┼čamak ├žok zor!

Sevgileeer 

You May Also Like

8 yorum

  1. Ho┼čgeldin.. S─▒navlar─▒n─▒ tebrik ederim. Zay─▒flama i┼čine gelince ayn─▒ senin durumundayd─▒m ve 30 kilo verdim. Sadece su i├ž ama ├žok ├žok i├ž.. Bir┼čey yapmad─▒─č─▒n halde sadece su i├žerek verece─čin kilolar sayesinde motive olup, y├╝r├╝y├╝┼če de ba┼člayacaks─▒n. Ama b├Âyle ┼čeylere tak─▒lma sen yinede. ├ľnemli olan sa─čl─▒k gerisi teferruat. Mutlu zamanlar─▒n olsun. Sevgiler,

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim. Vaaay 30 kilo mu, ne g├╝zel azimliymi┼čsiniz tebrik ederim. Asl─▒nda tek sorun kilo de─čil i┼čte genelleme olarak neyi yapaca─č─▒m dersem kendimi o i┼či yapamazken buluyorum. Ger├žekten de ├Ânemli olan sa─čl─▒k, o olmadan her ┼čey bo┼č. Sevgileeer ­čĺŤ

      Sil
  2. Hayat k─▒sa, ku┼člar u├žuyor... :) Mutsuzluk insan─▒n i├žinde asl─▒nda ufac─▒k bir nokta. Sen izin vermedik├že g├Âr├╝nmez ki. Mutlu ol, kiloymu┼č, stresmi┼č hi├ž takma. Takarsan daha da kilo alabilirsin ( ben genelde ├Âyleyim. :) ) S─▒navlar─▒n i├žinde ba┼čar─▒lar! :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet can─▒m ├Âyle takt─▒k├ža, zay─▒flamam laz─▒m dedik├že daha ├žok al─▒yorum. Stres bende kilo yap─▒yor kendimi yemek ba┼č─▒nda buluyorum hep :D i┼čte benim de ruh halim bu, 2 g├╝n bunal─▒ma giriyorum 3. G├╝n kendimi topluyorum hayat k─▒sa kendine gel diye. ├ľyle ge├žiyor Zaman ­čĺŤ

      Sil
  3. Hosgeldin gurbetci arkadasim benim <3 Arada oluyor hepimizin b├Âyle zamanlari, kendine zaman ver, eminim hersey g├╝zel daha zevkli gelecek. Biliyorsun bu aralar evdeyim, cok daralirsan cik gel bana her zaman beklerim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ay severim seni Zey ke┼čkeeeee yak─▒n olsak da gelsem :( Of of ne g├╝zel olurdu. Kendime baya uzunca bi' zaman verdim. Ay─▒n 22'sinde Almanca kursuna ba┼čl─▒yorum heyecan kaplad─▒ i├žimi :D ­č卭蜜

      Sil
  4. h┼čgeldin can─▒mmm. hayatta ve blogunda ba┼čar─▒lar diliyorum ├žok ├žoook ├Âp├╝yorum seni.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ay ho┼čbuldum can─▒mmmm as─▒l sen ho┼čgeldin seni buralarda g├Ârmek ne g├╝zel ­čśä­čśś­čśś ├Âp├╝ld├╝n ­čśś­č卭č卭čĺŤ

      Sil