27 Aralık 2015 Pazar

Vaseline Cocoa Butter Nemlendirici Jel



Selam kızlaaar!
Sizlere çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim. Kendisini ilk çıktığı günden beri vazelin zannediyordum. Geçen ay Migros'ta dolanırken gözüme çarptı fiyatı 4.90'a düşmüştü. Kış mevsimin gelmesiyle birlikte cildim pul pul dökülmeye ve kuruluktan ölmeye başladı,indirimde olduğunu görünce alayım dedim. Hem bu kokuyu çok seviyorum daha önce tam 2 tane koccamaaan vücut losyonunu bitirmiştim! Kokulu olması da ilgimi çekti ve aldım. Normalde vazelinler kokusuz olur ya!


Eve gelince arkasını okurken bir baktım, nemlendirici jel yazıyor. Vazelin değilmiş.
Ürünün vaat ettikleri fotoğrafta görüldüğü gibi.


İlk başta dudaklarıma uyguladım. Sonuca inanamadım. Hayatımda ilk kez, dudaklarımı böyle pürüzsüz ve nemli gördüm. Gece yatmadan önce ve aklıma gelen her an uyguladım dudaklarıma. Hiç bir lip balmın yapamadığını yapıyor ve etkisi geçici de değil. Lip balmların etkisi anlık bence! 
Daha sonra vücuduma da uygulamaya başladım. Benim cildim kışın çok kuru oluyor. Kolumda bile pul pul dökülme oluyor. Cildime de çok iyi geldi. 
Ayaklarınıza sürün ve çorabınızı giyip uyuyun. Sabah ki sonuç, yumuşacık ayaklar. Kuruluktan ölen görüntü yok oluyor.
Ellerinize, tırnaklarınıza o kadar çok iyi geliyor ki! Tırnak diplerinizi yumuşacık yapıyor. 
Kahve ile karıştırılıp peeling de yapılırmış bir blogta okumuştum. Ama onu denemedim henüz.



Ürünün yapısı tıpkı vazelin gibi. Alana kadar vazelin zannediyordum zaten. Ancak vazelin bana göre çok zahmetli bir ürün, yayılması sürülmesi zor olan ve yapış yapış his bırakan.

Vaseline nemlendirici jel; sürülmesi oldukça kolay, kısa bir süre sonra vücut tarafından emilen (tabi kalın bir tabaka halinde sürmemeniz lazım), vücudu nemli ve ışıl ışıl gösteren, etkisi uzun süre gitmeyen mucizevi bir ürün. Seyahat için satılan küçük kaplardan alıp içerisine koyacağım çantamda taşımak için. Beni lip balm sürmekten vazgeçirdi. Lip balmlar yaza kalsın artık. Fiyatı da çok uygun. Alın aldırın mutlaka deneyin! Dün Migros'a gittiğimde bir tane aldım stokladım. %50 indirim vardı ve fiyatı 3.25'e düşmüştü. Migros indirimi bitti mi devam ediyor mu bir bilgim yok, dün Migros'a uğrayınca haberim oldu şans eseri.

Vaseline benim çoook sevdiğim bir marka! İlk çıktığı an aldığımı iyi bilirim. Az kullanmadım, lise zamanlarımda. Kokusunu koklayınca geçmişe gidiyorum zaten.
Kısacası, bence mucizevi bir ürün. Kullanım alanı çok, fiyatı oldukça uygun ve etkisi anlık değil. Herkese tavsiye ediyorum, mutlaka deneyin kızlar eğer benim gibi kuru bir cilde sahipseniz.
Sevgileeer ♡

                    






6 yorum:

  1. Müthiş bir kokusu var bende çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa Turkiyeye geldin mi!:) Kuzeye benden kocaman opucukler patilerini sıkıştır benim için :) vaseline in bu ürününü ben de çok seviyorum ben de vazelin olmadığını şu an öğreniyorum:D

    YanıtlaSil
  3. Ben de vazelin sanıyordum vallahi :D evet canımmmmm geldim açıköğretim sınavlarım için. Şu 2 yıllık Üniversitemi 4 seneye tamamlamaya çalışıyorum. Anam ben kuzeyimi yerim doyamiyorum sevmeye öpmeye :D şenin için de öperim yarın sen de köfteyi öp annesi bal suratli çocuklar!

    YanıtlaSil
  4. Vaseline in nemlendirmedeki yeri apayrı. Çok seviyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya yeri çok ayrı ilk kullanmaya başladığım ürünlerden. Ben de çok seviyoruuum :)

      Sil