30 Aralık 2015 Çarşamba

2015 FAVORİLERİ



Yine geldik mi bir yılın sonuna! Dile kolay tam 1 yıl, 365 gün, 12 ay!
Zaman ne kadar çabuk geçiyor. Teoman'ın şarkı sözündeki gibi "nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor"  Ben 18 yaşımdan beri bu soruyu soruyorum kendime. Nasıl bu kadar hızlı geçebiliyor zaman. 
Her neyse bu konu hakkında konuşmaya kalksam sayfalarca yazabilirim zaman hakkında. Gelelim bugünkü konumuza.  Ben bu yıl içinde neler kullandım, en çok hangi ürünleri beğendim, aklıma kazınan gönlümü kazanan ürünler nelerdi? 
Öncelikle 2015 senesini özetleyecek olursam, benim için bol koşturmalı, yorucu ama güzel bir yıl oldu. Makyaj malzemeleri ile bu yıl içli dışlı oldum. Evlendim. Bloğuma bu sene ağırlık verdim, çok şey öğrendim, yeni insanlar tanıdım. Benim için dolu dolu bir sene oldu 2015. Artık ürünlere geçebilirim.








Bu yıl en çoook Yves Rocher'in şampuanlarını kullandım. Çok sevdiğim bir markaydı. Giresun'a da açılınca, benim için ulaşılabilir olması çok işe yaradı. Duş jellerim de Yves Rocher. Eşime aldığım parfüm setinin içinden çıkan duş jeline de ben el koydum. Kokusu çok güzeldi, Yves Rocher "Hoggar" eşine,sevgilisine,babasına parfüm almayi düşünenler baksin mutlaka kokusuna. Urban Care markasının Milkshake saç köpüklerini  çok sevdim. 3 tane kullandım ve bitirdim. Bittikçe alacağım bir ürün oldu kendisi.


Vücut losyonu olarak, Bath and Body Works markası ile bu yıl tanışma fırsatım oldu. Merak ettiğim kadar vardı, çooook sevdim çok memnun kaldım. Yine Yves Rocher'in vanilyalı vücut losyonunu çok seve seve kullandım. Bu ikinci şişem yıl içindeki. Tonik olarak Loreal ve Nivea'yi tercih ettim ikisini de çok sevdim. Buram buram alkol kokmuyorlar. Neutrogena el kremi ve vücut kremi. İkisi de çok güzel. Vücut kremini ailecek çok seviyoruz. Kuru ciltlere birebir. Dermaceutic mask 15 yüz maskesi. Bunu eczaneden satın aldım. Oldukça pahalıydı. Ama sorunuma iyi geldi geçici etkisi de olsa. Sevdim bu maskeyi. Biterse bir daha alır mıyım orasını tam bilmiyorum fiyati yüzünden.




Deodorantta favorilerim Dove ve Nivea. Bu yıl bol bol Dove kullandım. Aşığım kokusuna. Parfüm olarak ise; Yves Rocher Vanilla, Yves Rocher Evidence Intense, Oriflame Eclat Weekend, Victoria Secret Coconut Passion. Yves Rocher ve Oriflame oldukça çiçeksi kokular. Çiçek kokulu parfümleri hiç sevmememe rağmen ikisini de bayıla bayıla kullandım. Victoria Secret tam bir kış kokusu. Çok seviyorum kokusunu. Daimi favorim.

 

Geçtik kozmetik kısmına. Cildime bb krem ve fondöten tarzı şeyleri ilk kez bu yıl uyguladım. Maybelline bb kremi çok sevdim. Temmuz ayından itibaren elimden hiç düşmedi. Fondöten favorim olmadı. Zaten Temmuz ayında kullanmaya başladım ve maybelline bb kremler işimi gördü. Göz fari olarak her zamanki renkler favorimdi. Wet'n wild markasının Brulee farını yılın 6 ayı elimden bir kez olsun düşürmedim. O kadar çok sevdim. Aynı şekilde Comfort Zone paleti de öyle. Çok seviyordum. Elimden düşürüp kırmama rağmen atamadım. Çok seviyorum çünkü. Yakınlarımın gözü kaldı sanırım, annem de dahil herkes istiyordu benden :D Gratis olsa gidip alacağım ama maalesef yok yakınlarda. Note markasının 07 numara farını çok aradım ve sonunda buldum. Yaz boyunca o farı kullandım desem yeridir. Çok yakışıyor yaz mevsimine ve bronz tene. Maybelline color tatto on and on bronze rengini çok seviyorum. Bu yıl bitirdim kullanıp. Kiko markası ile son 2 ay içinde tanışmış olsam da bu 235 numaralı farı elimden hiç düşmedi.Flormar matte eyeshadow M108 numaralı rengi. Hayatımda ilk kez bir far tanesine 25 TL vermisimdir. Ama hakkını verdim kullana kullana. Hem far hem aydınlatıcı hem göz pınarlarını aydınlatmak için. İyi ki almışım dediğim bir ürün oldu. Beni 2016 senesinde de idare eder :D  O kadar çok kullanmama rağmen hâlâ bitecek gibi görünmüyor. 




Rimel olarak bu yıl da hayatımın rimelini bulamadım. Ama oriflame markasının rimellerini çok seve seve kullandım! Rimmel London 3D maskarayı ilk aldığımda beğenmemiştim ama sonradan sevdim ve de çok bereketli çıktı. Clinique markasının rimelini de çoook sevdim. Baya bi' idare etti beni, hâlâ bitmedi bile.Kapatıcı olarak şu sıralar elim  gitmese de, ilk Mac ürünüm olan pro longwear kapatıcıyı hunharca kullandım. Yves Rocher'in tüm yazıları silinmiş olan füme rengi göz kalemini de çoook sevdim! Kaşlarımda daha çok kullandım.


Hayatımda ilkkk kez allık kullandım. Ben bronzer insanıyım. Bu iki  allığı 3 ay önce aldim Almanya'dan. Essence daha Türkiye'ye gelmemişti bile. Pigmentasyonu kötü de olsa baya bi' kullandım. Max Factor ise çok pigmentli. Ayarını tutturamazsaniz palyaçoya dönme ihtimaliniz yüksek. Bronzerim bu karede yok çünkü kendisi bitmesine az kala kırıldı. Ortasında kocaman bir delik açacak kadar çok kullandığım için, içim   çok acımadi. Oriflame markasının The One bronzeriydi.


Ruj olarak fazla favorim yok. Nerede bir nude ruj görsem dalıyorum. Sürekli değişik değişik kullanıyorum ama bu 3 ruj joker rujlarım diyebilirim. Acil bir yere gitmem gerekirse hemen en sevdiğim en güvendiğim rujumu yanıma alıp gideyim. Maybelline 745 Wooden Brown, Flormar Deluxe Cashmere DC28 ve Rimmel London 180 Vintage Pink. Dudak kalemlerini de ruj olarak kullanmayı çok seviyorum. Bu yıl Flormarın 211 rengini baya bi' kullandım hele 201 numaralı renginden kaç tane bitirdim kim bilir! Harika bir nude. Avon'un dudak kalemlerinden de oldukça memnun kaldım. Kırmızı ruj niyetine true red rengini kullandım.







Oje olarak favorim yıllardııııır aynı! Pastel Nude Princess rengi. Flormar 311 rengi. Bir de fotoğrafta olmayan iki renk daha var. Almanya'da unutmuşumdur kesin. İkisi de bordo. Pastel 80 ve Flormar 323 numara.




Lip balm favorilerim Nivea, Maybelline ve Yves Rocherdi. Değişmeyen favoriler işte.



2015'in Favori Şarkıları

Kygo - Firestone

Europe - The Final Countdown


Helldorado - A Drinking Song


Lost - Are You With Me 

Hurts - Devotion



Plumb - Cut


Gökhan Türkmen - Taş



Videosunu bulamadım. Orjinalini değil bunu daha çok seviyorum.
Over The Rainbow



2015'in Favori Dizileri
Tabiki deeee Pretty Little Liars. Çok heyacanlıydı bu yıl. Ve ilk kez bir Türk dizisi takip etmeye başladım. O da Eve Dönüş

Kitap ve film favorim yok bu yıl. O kadar düşündüm aklıma gelmedi. Zaten favorim olsa aklıma kazınırdı, düşünmeme gerek kalmazdı. Makyaj favorilerimde kesinlikle bir eksiklik olmuştur aklıma ilk gelenler bunlardı. Gelelim 2016'dan beklentilerime; öncelikle sağlık huzur mutluluk istiyorum! Ve bol bol yeni makyaj malzemesi denediğim, emeklerimin karşılığını alabildiğim bir yıl olsun inşallah.
Hepinizin yeni yılını kutluyorum. Mutluuu musmutluuuu senelere inşallah.
Güle güle 2015
Sevgileeer ♡

13 yorum:

  1. Bayıldım bu favorilereee! Bende bugün yada yarın paylaşacağım ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederiiiim, paylaşın bekliyorum merakla :)

      Sil
  2. Eve dönüş filmi gerçekten çok heyecanlı diken üstünde izliyormuşsun gibi :) Mutlu yıllar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu bir yıl olsun inşallahh. Evet çok heyecanlı çok sevdim.

      Sil
  3. Yves Rocher şimdiye kadar hiç kullanmadığım bir marka ama bloglarda çok sık görüyorum. Geçen gün bir arkadaşım da övdü. fiyatları pahalı geldiği için pek şans vermemiştim ama bazen güzel indirimler yapıyormuş. 2016'da bu markayla tanışmayı umuyorum.

    Faydalı bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana az önce sms geldi, yarın bir çok üründe %50'ye varan indirimler başlıyormuş. Ben de sadece cilt ürünlerini denedim kozmetik olarak hiç denemedim. Mutlaka bir bakın en çok merak ettiğiniz ürünü deneyin. En sevdiğim markalardan ve bence hak ettiği değeri pek görmüyor. Teşekkür ederim ♡

      Sil
  4. ahhh o comfort zone yok mu hepimizin favorisi :) yeni yılda sevdiklerimle mutlu ve huzurlu bir yıl geçirirsin ihşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah olmaz mı hem uygun fiyatlı hem kaliteli daha ne olsun! inşallaaaaah, en büyük temennim mutlu ve huzurlu bir yıl. Sizin için de herkes için de öyle bir yıl olsun umarım 2016

      Sil
  5. Blog cok guzel olmus ellerinize saglik.Ben de Giresun'da yaşıyorum.Cilt bakimi ve makyajla cok ilgiliyim.Dermaceutic 15 mask hangi eczaneden aldınız merak ettim.Ben de almayi dusunuyordum siyah noktalarda etkili diye umuyordum ama siz cok begenmediniz herhalde.
    Ben de bir an once Gratis açılsın diye bekliyorum.Watsons tan sonra cok iyi gelecek. 😊😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa ne güzel Giresunlu görmek! Çok sevindim teşekkür ederim :)) Dermaceutic markasından aksine çok memnun kaldım, yüzümdeki pürüzleri giderdi siyah noktalarımı haftalıkta olsa yok ediyor gözeneklerimi küçültüyor temizliyor. Sadece fiyatından memnun değilim :D 150 TL'ye almıştım onun için biraz düşündürücü bir daha alıp almamam. Umarım bir an önce açılır Gratis ben yazmaktan yoruldum onlar ilginize teşekkür ederiz demekten yorulmadı. Watsonsla idare ediyoruz buna da şükür :D Karadenizli bloggerlar çoğalsın siz de bir düşünün blog açmayı çok ilgili olduğunuz için ♡

      Sil
  6. Benim minik bir kızım var o yuzden yapamam gibi ama o kadar cok urun kullandım ki yazsam roman olur😉😉Bu konuda cok arastiririm hatta komsularimin cilt bakimi benden sorulur😉😉 Maskelerini cilt icin yağlarını saç bakımlarını hep ben arastirir bulurum topluca yaparız mesela son gozdemiz maya maskemiz loreal mucizevi yağ serum ve ozonlu pis kokulu ama etkili bir krem.Bu ikili komsumun cildindeki kirisiklikları azaldı.Ben su ara çalısmadigim icin ilgi alanım cilt bakimi makyaj.Ileride bu alanda bir is yeri dusunuyorum kalici bir sehire yerlesince insallah.Bu arada ben Gaziantepliyim.😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bilgilere sahip birinin blog açması gerekir, herkese faydanız dokunur :) inşallah ileride istediğiniz iş yerini açarsınız.

      Sil
    2. Insallah o da olacak yakın bir tarihte.Bilgisayardan iyi anlayan birini bulmam lazim bu is icin.Neden olmasın belki deneyebilirim ;)

      Sil