30 Ekim 2015 Cuma

CLINIQUE Foaming Sonic Facial Soap ve 3 Aşamalı Cilt Bakım Seti (Kuru/Karma)


Selam kızlar! 
Biliyorsunuz bir süre önce Clinique alışverişim olmuştu. Şimdi size deneyimlerinden bahsedeceğim.




Foaming Sonic Facial Soap; Bu ürün clarisonic ile kullanılmak için üretilmiş olan kremsi köpüklü yüz temizleme sabunu. Ben bu ürünü çooook sevdim! Hiç bitmesi keşke. Sitede baktım ama göremedim alacağım mutlaka yenisini. Cildimi çok güzel temizliyor makyaj kalıntılarından, ölü hücrelerden. En sevdiğim ve bittikçe alacağım dememi sağlayan özelliği ise, yüze öyle güzel bir his veriyor ki kadife gibi. Cildiniz abartmıyorum kadife gibi oluyor ve makyaja çok güzel hazır oluyor yüzünüz.  Ben bu ürünü sabah uyandığımda kullanıyorum daha sonra da makyajimi yapıyorum.


3 Adımlı Cilt Bakım Seti; Bu denemeyi çok istediğim bir setti ancak beni hiç memnun etmedi! İyi ki deneme boyunu almışım.
 Birinci aşama olan yüz temizleme jeli eh işte. Yüzüme pek temizlik hissi vermedi. Piyasada uygun fiyatlı olup işini bu temizleme jelinden daha iyi yapan ürünler varken alınmaz bu ürün.

İkinci aşama olan yüz toniği. Amanın diyorum! Kapağını açar açmaz burnunuza gelen o yoğun alkol kokusu. Hadi neyse dedim işlevi güzeldir bir deneyelim. Yüzüme sürdüğüm her an yüzüm uyuştu yemin ederim. Sanki yüzüme kezzap attılar. Ben hayatımda böyle bir yanma görmedim. Gözlerimden yaşlar aktı o derece. Çok yaktı yüzümü.

Üçüncü aşama olan yüz kremi dramatically different moisturizing lotion,
İşte bunu gerçekten sevdim. Alınmaya değer bir cilt bakım kremi. T bölgemi dengelerken yanaklarımdaki kuruluğu da yok ediyor. Ama t bölgeme biraz daha az miktarda sürüyorum, yanaklarıma sürdüğüm ile eşit miktarda sürersem yağlı oluyor T bölgesi.

Benim deneyimlerim böyleydi. Benim çok sevdiğim bir ürünü siz sevmeyebilirsiniz ya da sevmediğim bir ürüne siz bayılabilirsiniz bunu göz önünde bulundurmayı unutmayın :)


Sevgileeer ♡

7 yorum:

  1. aynen katiliyorum, ben de bitsinler diye gozunun icine baktim ve iyiki deneme boyu almisim dedim :( maalesef yagli ciltler icin olan seti almama ragmen kullandiktan hemen sonra parlama yapti , yalniz olmamama sevindim, tesekkurler yazin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi canım yaa ben de hiç memnun kalmadım iyi ki deneme boyunu almışızzz ♡ :*

      Sil
  2. blogunuzu takipteyimm. benim blogumada beklerim. sevgiler..
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Set öyle demek ya :(
    Ama o ilk ürünü merak ettim :)
    Bu arada sen nerelerdesin canım, hiç görünmüyosun blog aleminde?
    Gerçi biraz ben de öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeminle sana yazacaktım özlediiim hiç sesin çıkmıyor nerelerdesin diye :D Ne bileyim bu aralar çok uyusugum her zaman öyleyim de :D şimdi ev hanımı olmaya alisamadim baba evinde prensestik burada külkedisi olunca 2 kap yemek ve ev işi zor geliyor yoruluyorum hemen :D :D Bir de instagram açtım oraya takıldım kaldım. Döneceğim yakında buralara da. O ilk ürün var ya ben aşık oldum bayıldım gerçekten bulsam alacağım hemen. Seti ilk aldigim da kimse memnun olmadığını yazmıştı haklılarmış vallahi.

      Sil
    2. Alışır bir düzen kurarsın canım, merak etme :)
      Aaa ben seni bulayım instagramda o zaman. Kullanıcı adın burdakinin aynısı mı?

      Sil
  4. merhaba setenay ile güzellile te gördüm bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil