BUSE ON THE GO

by - Eylül 04, 2015


Selam kızlaaaar! 
Bugün sizlere farklı bir konuda olan favorimden bahsedeceğim. Ciddi ciddi o kadar çok favorim oldu ki, sabah akşam bu mobil uygulama ile yatıp kalkıyorum sizlere de bahsetmek istedim.
Buse Terim, benim çok sevdiğim bir blogger. Sanki bizden birisiymiş gibi, samimi bir o kadar da cana yakın. 
Kaç sene oldu bilmiyorum ancak ilk zamanlardaki, blogspot'da yazdığından beri takibindeyim. 
İdolüm diyebilirim tabi bir Fatih Terim kızına da bu yakışır.
Benim için büyük bir gurur, babamın da hayranlık duyduğu bir adamın kızına hayran olmak! Her neyse lafı fazla uzatmayacağım, şimdiiiii uygulamaya bir göz atalım. Bu arada ben  bu uygulamayı indireli 3 güncük olsa da gerçekten çok sevdim.






Uygulamayı indirdiğimizde karşımıza ilk çıkan sayfa bu. Ben e-mail adresimle üye oldum.


Buse On The Go, özellikle moda tutkunları için ve her yenilikten haberi olmak isteyenler için mükemmel bir uygulama. Şahsen ben, her yeni çıkan parfüm ve kozmetikleri anında öğrendiğim için çok sevdim bu uygulamayı. Sosyal medyada gözümden kaçabiliyor, ana sayfamda paylaşımlara denk geldikçe öğreniyorum ancak bu uygulama sürekli elimin altında olduğu için anında öğrenebiliyorum her şeyi.


 Evet üyelik işlemi tamamlandıktan sonra karşımıza ilk kısımda, takip ettiğimiz kişilerin paylaştıkları fotoğraflar çıkıyor. Buse Terim'in yeniliklerden bahsettiği bilgiler vs. Instagram kullanmıyor olmama  rağmen ona benzer bir uygulama gibi bu kısmı. Fotoğrafları beğenip yorum yapabiliyorsunuz.





İkinci kısım Düello kısmı; iki tane ürün kullanıcıların beğenisine sunuluyor. Yapmanız gereken tek şey, "Düelloya Git" kısmına tıklayıp beğendiğiniz ürüne oy vermek.



Şanslı bir kullanıcı düello sonucu o ürüne sahip oluyor.



Üçüncü kısım fotoğraf paylaşma bölümü. İnstagram misali, fotoğrafınızı paylaşıp altına uzun uzun yorumunuzu yazabilirsiniz :D






Dördüncü kısım çok çeşitli, eğlenceli.



Moda Takviminde; o ay içerisinde moda ile ilgili önemli günler işaretlenmiş oluyor. Şu anda işaretli gün yok, o yüzden örneğini gösteremeyeceğim. 


Seyahat Notlarında, Buse Terim'in gezip gördüğü yerler,mekanlar var ve bu mekanlar hakkındaki gözlemlerini kullanıcılara aktarıyor.




Moda Sözlüğü kısmını çooook beğendim. İşte benim stilim programında duyup, o ne ayol dediğim kelimelerin anlamını buradan öğrenebilirim artık kolayca :D







Style Me Buse; Bu kısımda çok güzel. Moduna göre giyin, bu havada ne giyilir, rengini seç tarzını belirle gibi yararlı kısımlar var.





Bu bölümde de  farklı farklı ünlülerin stilleri yer alıyor.

Evet arkadaşlar, sizlere de her detayı  ile anlatmaya çalıştım. Telefonumda ne var tarzı videolar izlemeye başladıktan sonra bir çok bilmediğim program keşfettim. O yüzden bu tarz bir yazı yazmak istedim. Umarım hoşunuza gitmiştir. Bence çok keyifli ve yararlı bir uygulama. 
Uygulamayı; Google Play ve App Store üzerinden indirebilirsiniz.

Sevgiler 



















You May Also Like

2 yorum

  1. Buse Terim bir çok ilke imza atıyor maşallah. İlk defa duydum ama farklı bir uygulama, Yakında benzerleri çıkar :) İyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim size de iyi bayramlaaar. Güzel bir uygulama.

      Sil