18 Ocak 2015 Pazar

ÇANTAMDA NE VAR?


Herkese merhabalar!Başkaların çantalarında ve makyaj çantalarında ne var hep merak etmişimdir. En büyük hobilerimden biridir kurcalamak :D Bakalım benim çantamda neler varmış.




Çantamı yaklaşık , bir buçuk sene önce Mango'nun sitesinden sipariş etmiştim. İlk gördüğümde vurulduğum bir çantaydı, böyle model bir çanta çok istiyordum ve benim kıyafetlerimde en çok kullandığım renk olunca kaptım hemen. Iyi ki almışım.


 

Çantanın içi oldukça geniş, önünde fermuarsız bir gözü ve içinde fermuarlı bir gözü var. Öndeki gözünde, her zaman elimin altında olması gereken şeyler oluyor. Lipbalm ve müzik çalarım her zaman o gözde.

Gelelim içindekilere,





Cüzdanım Fossil, eşimin hediyesi.

Apple Shuffle mini mp3'üm. Hiç eksik etmem yanımdan.


Kartvizitliğim. O da eşimin hediyesi, Boynerlerde mevcut.

Elidor saç spreyi. Uzun süre dışarıda kalacaksam yanımda olur. Şöyle saçlarımın ucuna biraz sıktım mı canlanır saçlarım.


Nivea el kremi, ya nivea ya da neutogena  kullaniyorum. Yaşlanma karşıtı olanlar tercihim.

Mini boy dove deodorantım,mini boy bath&body works vücüt spreyi ve losyonu. Bu aralar parfüm niyetine bu vücut spreyini taşıyorum yanımda. Değişiyor kullandığım parfümlere göre. Vücut losyonu da küçük boy olduğu için ideal, gün içinde ellerimin güzel kokmasını istediğim an sürmek için yanımda.

Vivident sakız. Her zaman naneli sakız olur çantamda ama bu sefer meyveli denk gelmiş. First ve vivident favorim.


Devam ediyoruzz, minik mor bozuk para cüzdanım. Bunu kırtasiyeden almıştım hem de 2 TL mi neydi o kadar çok seviyorum kiiiiii. Çok minnak.

Yves rocher alışverişimde hediye edilen makyaj çantası. Içinde 2 3 parça ürün var, fazlasını yanımızda taşımaya ne lüzum var.

Hello Kity'li not defterim.

Islak mendil,peçete her bayanın çantasında şart.

Yağ kontrol edici mendil, gratislerde mevcut. Zaten bilmeyen yok ıslak mendil-kuru mendil gibi her bayanın çantasında yer edinen bir ihtiyaç.

Nivea lipbalm ve maybelline baby lips. Bunlar sürekli elimin altında olmalı o yüzden makyaj çantamda değil çantamįn önündeki gözde.

Ve son olarak, watsons kartı alırken verilen indirim kuponlari. Her an yanımda, bir ara kullanacak olduğum için.

Çantamdakiler bu kadardı. Herkese mutlu pazarlaaar.

0 yorum:

Yorum Gönder