4 Ocak 2015 Pazar

Bath & Body Works Alışverişim

Herkese merhabalaaar.
Uzunca hasretten sonra yine dönebildim buralara. Kendi kendime bile olsa konuşmak,bir şeyler paylaşmak çok iyi geliyor.Yoğun iş temposundan dolayı, işten çıkar çıkmaz sınav haftam olması dolayısından sonra da üst üste gelen tatiller yüzünden bir türlü fırsat bulamadım.Neyse ki şimdi tek sorumluluğum ders çalışmak.
Gelelim yazıma; dört gözle beklediğim “Bath& Body Works” mağazalarına sonunda kendimi atabildim.İstanbul’a gittiğim ilk gün kendimi alışveriş merkezine attım “Bath&Body Works” için.


Tabi ilk kez girince insan hangisine saldıracağını şaşırıyor, hepsini koklayınca da oluyor sana bi çorba.Kokuların hepsi birbirine karışınca ne alcağıma karar veremedim tabi.Aslında mum almak için gitmiştim ama tam alacağım sırada geri bıraktım iki muma 79 TL verecek olmak çok geldi bana. Ama şimdi çok pişmanım keşke alsaydım diyorum,  birdahaki  gidişimde muhakkak telafi edeceğim. Gelelim aldıklarıma; çok fazla bir şey almadım.

 

Çok tatlılar çok.





 Merry Marshmallow Kiss; Bu kokuyu eşim ve çevremdeki herkes çok beğendi.Çevremdekilerin  beğenmesi daha önemli benim için :D Sıcacık bir kış kokusu.Yoğun şekerli kimilerine bayıcı gelebilir.








  • Üst Notalar: Işıltılı Armut, Köpüklü Bergamot, Etli Ahududu
  • Orta Notalar: Beyaz Kadife Yasemin, Kremalı Paperwhites, Osmanthus yaprakları
  • Alt Notalar: Beyaz Amber, Parlayan Sedir, Taze Ağacı Moss, Vanilya Özü                                                                                                                                                                                                                        





  • Winter Candy Apple; Bu tamamen eşimin bayıldığı bir koku.Neden aldım bilmiyorum hiç sevmedim, hiç tarzım olan bir koku değil.İlk kokladığımda aklıma gelen şey, Lise 2'deydik en samimi arkadaşıma sevgilisi D&P parfüm hediye etmişti kodu bile aklımda C24. O kadar nefret etmiştim ki parfümden arkadaşım bayıla bayıla kullanıyodu ama. Resmen o koku,aradan geçmiş 10 yıla yakın zaman o kötü koku aklımda hala. Prada-Candy sevenler sever bu kokuyu ama benim favorim olmadı.

    • Üst Notalar: Candy Apple, Portakal Zest
    • Orta Notalar: Akçaağaç, Tarçın, Portakal Çiçeği, Gül
    • Alt Notalar: Kış Misk, Orris, meşe yosunu









    Cranberry Twinkle; Kremsi sandal ağacı ile katmanlı Tatil kızılcık, karlı frezya ve nar ve buzlu kış menekşeler.

    Bu koku da çok tatlı, marshmallow'un kokusuna benziyor ama onun kadar bayıcı şekerli değil daha çok meyvemsi ağırlıklı.











    Wild Madagascar Vanilla;  Bu kokuyu mağazada kokladığımda aşık oldum bayıldım, koku aç gözlüğünden bütün kokular benim olsun dedim küçük boyunu aldım hepsinin. Eve geldim bi' kokladım mağazadaki ile aynı değil orda çok koku kokladığımdan birbirine karıştı heralde. Alkollü kokuyor. Yine de seviyorum güzel bir koku.

    • Üst Notalar: Afrika Armut, Köpüklü Clementine, Yakut Elma
    • Orta Notalar: Vahşi Yasemin, Vahşi Gardenia, Heliotrope yaprakları, Altın Plumeria
    • Alt Notalar: Madagaskar Vanilya, Beyaz Sandal, Kremalı Misk







    Amber Blush;Çok güzel tam bir sonbahar kokusu. Sonbahar için tasarlanmış zaten.
    • En Notlar: Köpüklü Bergamot, Juicy Mandarin, Ahududu Şampanya
    • Orta Notlar: Yasemin, Gardenya yaprakları, Yıldız Anason, Kayısı Nektarı, Manolya Çiçeği
    • Kuru Notlar: Kremalı Vanilya Süet, Kristalize Amber, Altın Sandal, Yumuşak Misk



    Fiyat olarak, 3 adet küçük boy ürün 39 TL'di.Ben hepsini farklı kokulardan seçtim.Genel olarak yılbaşı için tasarlanmış kokuları aldım belli bir dönem satışta oldukları için, öteki kokular her an orada. Ve biraz hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Çok güzel çıkacağını umdugum, kaç aylardır hayalini kurduğum kokuları beğenmedim.Mesela twilight woods çok alkollü kokuyordu bana göre, hele warm vanilla sugar bi tuhaf hafif sanki vanilya değildi. Neyse 2 gün gitmekle anlaşılmaz zaten her fırsat bulduğumda uğrayacağım mutlaka.


















    0 yorum:

    Yorum Gönder