25 Eylül 2014 Perşembe

COCO CHANEL PARFÜM


Herkese merhabaa! Bugün sizlere çok sevdiğim  bir parfümden bahsedeceğim. Hani bazı parfümler vardır ya, kokusuyla sizi geçmişe götüren, sıkmaya kıyamadığınız, şişesini atamadığınız. Hah işte benim için bu parfüm öyle!


Sene 2005-2006 14 yaşlarındayım Almanya'dan akrabamız geldi memlekete. O kadar güzel bir bayan ki bildiğin manken diyorum içimden. Bu kadar güzel bir insan nasıl olur da böyle kötü kokan bir parfüm kullanabiliyor. Resmen bildiğin hacı yağı, tütsü kolonyası!!


 Aradan geçen yıllar nasıl oldu da nefret ettiğim bir kokuya beni aşık etti bilmiyorum. Karadeniz'de havalar soğuyunca kışlık parfümlerime sarılmaya başladım. Aslında yaz-kış diye parfüm ayrımım yoktur canım o an hangisini isterse onu sıkarım. Tarif edemediğim ama bayıldığım bir koku, çok yoğun çoğu kişiye ağır gelebilir. Ben o tütsü gibi kokan kokusuna aşığıım.



İçeriği: Portakal çiçeği, mandalina, yasemin, sandal ağacı, gül, vanilya



Chanel'in bütün kokularına aşığım aslında.  Coco Mademoiselle, Chance hepsi birbirinden güzel.


Dibinde minicik kaldığı için sıkmaya kıyamıyorum bu güzel, soğuk sonbahar mevsiminde. Malum fiyatından dolayı ne zaman yenisini alabilirim bilmiyorum.Yeri bende çok ayrı kokusundan dolayı çok özel bir parfüm. Uzun lafın kısası herkesin sevemeyeceği bir parfüm ama ağır kokuları sevenlerin bir denemesini öneririm.

0 yorum:

Yorum Gönder