23 Temmuz 2014 Çarşamba

KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ

Alışverişleri küçük küçük, parça parça yapmayı çok seviyorum nedense. Bugün iş molamda dışarıda, ne yapsam ne yapsam diye dolanırken aklıma uzun süredir almak istediğim iki far geldi. Malum ramazan ayındayız vakit geçmiyor oruç oruç.


Yaklaşık 1.5 sene önce çok severek kullandığım, taptığım, ondan başka  farı gözüme sürmediğim bir farım vardı. Benim gibi herkes çok beğenir sürekli sorarlardı, 'gözünün üstündeki ne ben de istiyooom' diye :D Hatta üniversitede bir arkadaşım bana yalvarmıştı nolurr yanında getir bir kerecik süreyim diye. Far o kadar kalıcıydı ki yanımda taşımaya bile gerek duymuyordum. Her neyse, gel gelelim bu fara noldu :D En yakın arkadaşım tüm çabalarıma rağmen farımı benden aldı o kadar çok seviyordum ki veremedim bile yarısını kırdım farın ve başka bi kaba koydum ben kullandım :D



                                          RİMMEL LONDON 102 NUMARA (backstage)












Namı değer sevgili farım :(  Keşke bulabilsem fazla fazla alacağım ki bidaha onsuz kalmayayım. 




Geçen günlerde bloglarda gezinirken bu fara çok benzer bir far gördüm, Allahııım o an nasıl heyecanlandım nasıl mutlu oldum anlatamam. Niye bu kadar geç tanıştıysam;



                                           MAYBELLİNE 720 NUMARA (ICED FUDGE)


Sonunda bugün aradım taradım buldum ve aldııım. Sonunda benim. Çok fazla benzemeseler de andırıyor yine de.  Simli sütlü kahve renginde çok güzel.

Evet arkadaşlarbir far üzerinde bu kadar uzun süre konuştuktan sonra geçiyorum diğer ürüne.

FLORMAR JUMBO EYESHADOW NO: J10


Bu ürünü artık bilmeyen yoktur o yüzden hakkında çok fazla konuşmaya gerek yok. Ben farlarda soğuk kahve tonlarından hoşlanıyorum. Bu da çok istediğim bir üründü yalnız Flormar'ın mağazasında bulamadım, çalışan görevli kız bu ürün artık üretilmiyor dedi şoka girdim ne derece doğru bilemedim. Çünkü çok kaliteli bir ürün gerçekten, deneme amaçlı elimin üzerine sürmüştüm tüm gün çıkarmaya çalıştım yok tüm gün elimde kahve bir leke ile çalıştım :D Hemen sabitleniyor, ürünü göz kapaklarına yayarken acele etmek lazım.

Gelelim son ürünümüze, 
GLISS SIVI SAÇ KREMİ


Bu artık benimle bütünleşen bir ürün. Her duş yaptığımda saçıma saç kremi uygulamayı sevmiyorum, sanki iyi durulayamıyorum ve saçımı hemen yağlandırıyormuş gibi sönük geliyor gözüme saçlarım. Aslında öyle olmasa da psikolojik bir durum sanırım. Her neyse bu ürünü çok seviyorum bittikçe mutlaka mutlaka alırım.
Schwarzkopf gözüm kapalı güvendiğim bir marka zaten.

Hepinize iyi gecelerbir başka alışverişte görüşmek üzere : ) 

0 yorum:

Yorum Gönder